
Ola a todos!!!
Empeza o campeonato no circuito de melbourne. A carreira sera o venres as 12:00 AM
Despois da carreira colgaremos a clasificacion da carreira e a xeral. Tamen poderedes ver as carreiras nun maximo de 3 dias despois de disputalas porque as colgaremos en youtube.
Un saludo a todos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario